26 February, 2013

uikk.. uikk.... tuan tanah dah mula kemalasan nyee......



haii sayunk sayunk mizz...
rindu tak rindu tak??
dah kompom korang tak rindu dah kan..
sebab nye mizz nie dah makin kemalasan update blog...
ade ke patut???

ape punca nye tuan tanah nie kemalasan
mizz pon tak dapat nak jangka lah...
tak tau lah ape yang di bz kan sangat pon tak tau...
nak kate jaga anak sepenuh masa tidak pulak...
nak kata jaga suami?? tak kawen lagik..
nak kate berkerja pon tidak jugak..
yang mizz tau lah kan..
tuan tanah nie pagi bangun anta anak buah ke tadika
kul 8 dah ade kat rumah dah... 
siap layan upin ipin @tv9 lagi tuhh..
kul 12 jemput anak buah..
kan banyak masa tuan tanah nie...

ish ish ish.. mushkil sungguh kan....
urmmmm
itu tanda nya mizz kemalasan teramat sangat..
sejak dua menjak nieeee...
post dulu kate nak upload pic hantaran
sampai laaa nie pon taq daq..
apa punya turrrr!!!!!
hakhakhak...

okeh lahh...
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(nampak tak kemalasan nye tuhh??)
korang sendiri lah yang jawab yeee


salam cinta

No comments:

Post a Comment