04 December, 2012

tipu kalau tak jeles!!!!

ASSALAMUALAIKUM..

hai sayunk mizz sume..
hurmm dah makan lum nie..
sayunk sayunk sehat daq??

ape yang tipu nieh??
ape yang jeles nieh??

haishh mizz nie..
macam macam lah kan..
jeles lah ape lah...
eeeeyerrrrr!!!
merepek meraban tak tentu hala jerrr!!!

hehehhe...
okeh ape yang di kata di atas tuh..
mizz tersangat sangat lah cemburu ngan member member mizz.
cemburu sebab ape???
haaaa! sebab musabab nye..??

urmm..ape yerr!!..
almaklumlahkan..
sekarang nie musim cuti sekolah..
kalau dah musim cuti sekolah..
jadi lah musim kenduri kendara bagai kan..
majlis kawen lahh..
majlis tunang lah..
ape lagik..
owhh majlis berkhatan lahh...
urmmm

ape yang nak disampai kan..
disini..
mizz tersangat cemburu 
tengok member member mizz yang melangsung majlis kawen nye..
mane yang tunang.. tunang lah..
haishhhh!! mizz nie bile plak...
gile tak jeles..

lagi lagi awal tahun depan..
bulan 2( time raye cina)
abang mizz plak nak kawen..
lagik tak jeles nyee..
huhuh...

sahihhhh mizz gile meroyan...
meroyan nak kawen ape bagai...
ooowhhh!!! nooooooooooo!!!..

MAK SAYA NAK KAWEN..
TOLONG CARI KAN JODOH BOLEH??
Hahahhaa..

ade bran ke mizz cakap depan mak 
gituu!!!!..

mane tak nye..
sume sebuk duk manje manje cute bagai dengan usben depan aku..
tak ke meroyan mizz niehh...
mau tak jeles..
mizz pon nak jugak.. ala ala...
manje cute miut gitu ngan usben kite...
gilerr tak nak...
huhuhuhuhu...

asyik nak tido je..
berangan maen kawen kawen..
hergghhhh!!!
fedup kalau gitu hary hary....

nak plak rase kawen betui betui kan kan kan..
huhuhuhuh...

meroyan meroyan meroyan..
aduhaiiii mizz oiiii!!
jangan nak perasan lebih yerkkk!!!!..
ade ke sape nak kat kamu tuhh..
huhuhu..

mungkin lum mase nye kot jumpe
 seseorang yang betul betul ikhlas n jujur
nak kan hati mizz yang suci niehh..
erhhh!! suci kerrr!!!

hahhahahhha
okeh okeh.. mizz sudah sudah lah ye
gile meroyan tuh..
jangan nak perasan sangat lah kan...
dah dah pi tido...
berangan kawen ngan doktor plak..
watchahhhhhhh!!!!
hahahha...

okeh okeh..
mizz nak stop nie..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)


salam cinta

No comments:

Post a Comment