12 December, 2012

PAstI rIndUkaN..




hye sayunk mizz..
wat ape tuh??
dah mamam??
sehat ??

urmmm.. rindu tak ??
rindu tak nie??
ishh!!
seary je mizz tak hapdate..
sebab ape mizz tak hapdate??
pegi date erh??
wooowww!!! no no no..
tidak same sekali okeh...
mizz nak pegi date ngan sape ??
ce cakap cikit..
memandai je nak serkap jarang erh..
hahahaha..

okeh okeh..
mizz tak hapdate searian semalam
sebab mizz sibuk ngan novel mizz yang baru dapat 
dari abang posmen..

mizz oder hary jumaat petang tak silap..
so isnin orang tuh pos..
n semalam lah mizz dapat..

dapat dapat terus terkam novel itu..
dengan rakus nya.. hahahah
mizz mentelaah sehingga abis..
kesudahan nye mizz tido lewat lah malam tadi..
gara gara novel baru itu..

InI nOveL barU sayA..!!!

cerita nye harus lah best kan..
kalau tak.. tak kan  mizz sanggup beli..
owhh mizz beli online je.. 

siap dapat diskaun lagi tak.. nasib lah 
dalam bank tak banyak duit nye..
kalau tidak..urmm
5 buah kowt mizz rembat tau..

novel yang mizz beli nie.. dengan harga RM19.00
siap pos tau.. dah siap diskaun lagik..
wooooo.. rugi lah kalau tak beli..
hehehehe...
 so korang sayunk sayunk mizz 
yang minat novel tuh.. 
kalau tak de mase nak pegi kedai macam mizz nie..
beli online aje..
mizz tak pasti alaf21 ade online ke tak..

okeh lah..
mizz nak bace novel yang mizz dah beli lame
tak kesempatan nak bace lagi..
mood tengah ade nie kan..
baek membaca..
membaca kan jambatan ilmu..
hehhehe..

okeh..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. :)
salam cinta

No comments:

Post a Comment