14 December, 2012

cepat melatah..




hai sayunk mizz..
sehat??
dah tido kew??
alorhhh.. malam masih muda lagi..
esok kan cuti...

hehehehe..
okeh okeh..
ape yang cepat melatah ye mizz??

urmm..
mizz cepat melatah dengan benda yang remeh..
hakikat beb..
sebab ape mizz cakap cam tuh..

benda yang tiada kaitan ngan hidup mizz lagi pon
mizz dah melatah.. mula nak cemburu lah ape lah..
see.. nampak tak tuhh..
nampak sangat lah mizz sayang kat dye lagi..
kan kan kan..

urmm.. jap jap jap..
ape yang mizz nampak???
ce terang kan..
nie tak.. tibe tibe jerr...
giler pehh???
hahahahaha..

okeh okeh..
tadi mizz duk godek godek fb lah..
macam biasa kan..
sekali tertengok pic ex mizz ngan seseorang..
haa .. mule lah nak tgk sape gurl tuh..
budak mane??
umur bape??
nampak tak permainan nye tuh..
nampak kan..

walaupon dah tiada ape ape hubungan..
nape mizz ade rasa cemburu tuh..
mybe sebab mizz nie tiada teman kot..
tuh mungkin salah satu nye lah..

dari situ dah nampak sangat yang mizz  nie..
sayang kan dye lagi..
betul lah kate orang..
mulut kate tidak..
tapi hati kate ye..
sape yang tahu kan kan kan..

ya allah.. dugaan bagi ku..
ku beri kan semangat untuk diri ku ini yang allah..

okeh lah..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... :)


salam cinta

No comments:

Post a Comment