16 December, 2012

CabAraN kInI bErmulA



hye sayunk mizz..
sehat tak??
dah mamam??
hujan tak kat tempat korang..

urm rumah mizz hujan sejak petang tadi. nie baru ja berhenti...
minggu nie umah mizz meriah..
anak buah mizz uwais balik..
paktam n maktam nye balik..
maklong  nye je tak balik..
kalau tak..
memang meriah sakan lahh..

urmm.. ape kah cabaran yang bermula tuh erk??
mizz sila terang kan..
ecececehhh..konon ade yang bertanya lah..
huuuuu.. mizz sangat sangat lah perasan sejak sejak ini..
kikikikikiki...

hari nie mizz pergi kursus lesen kereta dan motor..
eeeeeeeeeeeee.. mizz baru nak amik lesen??
dah tua tua baru nak amik...
tua sangat ke mizz nie??

HELLO!!!!  mizz muda lagi okeh!!!
baru 23 tahun tau tau tau...
erghh!! itu pon nak kecoh kan kan kan...

hari nie kursus 5 jam..
owhh tamat sudah kursus nya...
untuk makluman.. mizz dah amik kursus nie 2 kali..
yang nie masuk 2 kali..
motip nye.. dulu  zaman kanak kanak riang mizz main mian aje amik lesen..
hahaahha..
orang laen dah lepas kemana ngan lesen..
mizz berkaki dua lagi..
kesian kan kan kan..

tapi mizz tak kesah pon.. sebab nye..
best lagi berkaki dua..
nanty ade lah orang nak bawak.. kite duduk je.. 
haaaa.. siap ade orang driver kan..
bangga kan kan kan..
perasan sungguh mizz..

kali kedua nie... mizz amik lesen  dengan adik bongsu mizz..
memang lah bongsu..
adik mizz ade sorang aje...
baru pas SPM.. dan sebab tuh lah mizz
amik semula lesen.. sebab nye ade teman..
kalau tidak haram mizz nak pergi sendiri..
hahahhaha..

so far kursus tadi.. enjoy.. dapat cikgu yang sporting..
penerangan di bagi macam borak borak aja..
kali nie mizz dengan ceramah tak ngantok okeh..
kalau tidak dulu.. dah tersengut sengut dah..
hahaha... ape sengut tuh??
korang faham tak??
heheh.. mizz pon tak paham ape benda tuh..

kalau dulu rase macam lame je.. hari nie. 
rase alahai kejab sangat plak...
macam nak lame lagi jek..
hahah..
mizz bongak aje okeh..
kalau orang lagi nak cepat cepat abis kan kan kan..

and now mizz kena stady hard plak.. 
untuk ujian komputer..
ini yang melemah kan diri mizz niehh..
sebab nye.. dulu kes mizz benti amik lesen..
sebab ujian komputer lah..
asyik gagal ajep..
adehh! benci tau...

kali nie mizz kena wat betul betul..
sampi berjaya.. tak mo ulang ulang lagik..
membazir wet wooo..
wet mak ayah plak tuh.. bagus bagus bagus..
hahhahahhaaha..

okeh okeh..
mizz pon dah penat nieh. balik tadi dah petang..
turun aja bus.. hujan selebat yang mungkin..
penat menunggu bas lagi...
pale pon dah ting tong...
okeh sayunk sayunk mizz..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. :)






salam cinta

No comments:

Post a Comment