15 July, 2012

TAKSUB LAGU BARU..

ASSALAMUALAIKUM..

hyee sayunk sayunk mizz sume..
hehehe.. sape yang tak sub lagu baru tuh???
sape? sape?
cer korang teka!!..

okeh..
mizz nak mengaku nie..
ikhlas dari hati sanubari yang jujur lagi ikhlas nie..
mizz lah yang taksub dengan lagu baru nye tuh..
nak tau nape??..

hurmmm..
alkisah nye.. semalam..(sabtu) ari cuti kan..
so mizz dengan senang hatinye merehatkan diri dengan vangga..
(tak sedar mak kat dalam sibuk jahit langsir tok raye)
huhuhu..
mizz duk lah melayan tv panggung wayang yang sedia ade dirumah nie
dengan keseorangan sebab nye anak anak kepada kakak mizz
tak de dirumah....

so mizz berkuasa lah dengan tv panggung wayang nieh...
sambil nak tunggu cerita yang dinanti nanti kan 
bermula..so mizz tengak lah ape yang ade dulu..
dan time tuh astro kan suka suki tonjol kan lagu lagu terbaru..
sekali terjojol lagu NIKITA plak..
alahhh lagu terbaru nye.. KU TETAP MENANTI
cer korang dengar kat vlog mizz yang cute lagi cun nie..
ade tak ade tak!!!!

haaaaaaaaaaaa!! ade kan kan kan..
sedap tak??? ade rase kepsi versi baru tuh tak.. ranggup dan pedas tuh..
ade ade ade???
hahah kompem tak de kan..
mmg lah sebab nye mizz tak suke kepsi versi baru tuhh.
tak sedap langsung okeh..

okeh okeh.. mizz dah melalut ke kepsi plak..
sebab nye tak suke ayam versi baru tuhh...
oohh my god.. tinggal seminggu je lagi nak puasa..
wah!!! tak sabar rase nye..(okeh mizz tak sedar diri puasa ganti lum selesai lagi)
huhuhuhuhuhuhu...
jangan ikut perangai mizz yang RAJIN ini okeh..

dulu time stady ter sangat rajin untuk berganti puasa dengan awal nye.. 
sejak dua menjak tiga menjak duk rumah mak nie..
lagi lagi mengasuh anak anak yang bukan anak mizz sendiri
lagi lah tersangat sangat malas okeh...
eeeuuuwwwwwwwwwwwwww!!
ape sudah jadik??????

so mizz kena lah merajin kan diri skunk niehh..
OMG!!!!!huhuhuu.

okehh mizz dah melalut sampai ke sarawak sudah nie..
(yes mizz tipu.. sebab mizz tak penah sampi lagi sabah or sarawak)
sangat kesian kan kan..
huhuhuhu.. lagi mau melalut kaa!!!!!

sudah sudah.. (sudah sudah cukup sudah)
cer sambung sendiri okeh..

wuuuuu!! mizz dah menjadi melalut ke pada karut tak tentu hala.. 
sila abai kan mizz yang mereng lagi cute nie okeh...
bye bye bye...(terover sudah)
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!...




salam cinta

No comments:

Post a Comment