28 July, 2012

alhamdulillah

ASSALAMUALAIKUM..


hye sayunk sayunk mizz..
wat ape tuh?? rindu tak ?? rindu tak kat mizz???
cer korang angkat kaki klu rindu..(sile hack mizz)
hahahaha..

urmm pejam celik pejam celik..(jangan tak celik sudah)
dah seminggu kite semua berpuasa kan..
alhamdulillah.. allah beri keizinan untuk mizz berpuasa
tahun depan tak tau lah jumpe ke tidak lagi kan..
mudah mudahan di beri kesempatan lagi(bukan kesempitan tau)

mizz agak membz skunk nie..
alhamdulillah anak buah mizz
uwais dah sehat dari demam nye..
cume tinggal batuk batuk aje..
kini datang pula selsema..
euwwww virus yang mizz anti sangat sangat..


(saya si budak comel..UWAIS)

dak tomei nie lah yang mizz jaga..
ade lagi abang abang nye.. 
anak k.ngah mizz..
si uwais nie anak k.lang mizz
walau pon tak ramai..
aduhai.. nak jaga nye cam 30 orang tau..
si abang abang nye perangai lain plak..
si tomei nie senang cikit nak jaga...
cuma time demam lah yang merengek sikit..
tapi masih terkawal....

bulan puasa nie mak mizz ade..
so si abang abang mak handel kan sekejap..
bagi makan minum mandi bagai lah..
tapi kadang kadang mizz ade wat sendiri jugak..


(si abang abang nye lah... abang apit n abang adik(aidil))

cumel kan kan kan!!
anak anak mizz.. erhhh ank buah mizz..
tapi dah cam anak sendiri dah..
lagi lagi si abang adik nie.. manje sangat sangat dengan mizz
asal nak tido je acik.. nak susu je acik.. nak mandi je acik..
segalanya acik lah..walau pon ibu dye ade..
tersangat manje kan..
uwais pon same..kecik kecik si tomei tuh..dah pandai
cemburu tau..jangan sangka dak tomei yang bru masuk 11 bulan tuh
tak pandai cemburu...
haaaaaaa..

huhhhh!!! ape merepek lah mizz nie kan kan..
pape pon alhamdulillah.. mizz bahagia sangat sangat dengan ade nye anak2 buah mizz niee
segala masalah yang tak penting tuh ilang je..
bile layan kerenah anak anak mizz nie..
ok lahh
mizz penat n nak titoww lah..
selamat bersahur n berpuasa sayunk sayunk mizz..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


salam cinta

No comments:

Post a Comment