31 December, 2011

hAnyA bEbeRApA waktU lGik!!

ASSALAMUALAIKUM..

hey korg.. dh mkn??
stii rmai yg duk tggu new year kn..
tgk2 munge api bagai..
mizz tak pon.. duk umh jer..
lgi syok..
online smpai lebam mate..
hahahaha

urmm hnye tgl beberapa jam minit dan saat je lgik..
nk masuk tahun 2012..
wahhhh!! kejap je mse berlalu..
dengan pantas..

ok lah..

SELAMAT TINGGAL TAHUN 2011

pinjam dri pakcik google..

ok lahh... bye!!
jmpe tahun depan yeaaaa..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

salam cinta

it's oveR!!!! (berakhir sudah kesah cinta akuh dan dia!!)

ASSALAMUALAIKUM..

hey korg..
urmm smlm (jumaat 30/12/11) ary teramat sakit wat mizz..
mizz n tayunk dah putus..
IT'S OVER!!!
sbb nye..
urmmm.. mizz di tudh ngan tayunk..
sbb nye??? urmmm
kne tuduh mizz anta inbox kat ex tayunk!!!
wahh!!! bela gurl tuh dri mizz!!!!
tak pe lahh..
mizz redha ngan ketentuan allah..
mmg dye bukn utk mizz..
insya allah ade yg terbaek dri tayunk tok mizz...
perit nye haty nie..
susah nk lupe..
tpi mizz kuat kn smgat..
lme2 bnda nie akn dilupakn jgak!!!

pergi lah ko kpada dye!!!!
moga ko bahagia ngan QILA!!!!...

(AKUH AKN LUPE KN KO.. BUANG KO DRI HUDP AKUH)
tk de ape yg perlu mizz simpan dan ingt lgi tntang dye...

alhamdulillah... mizz tenang sekarang..
sume nie mizz yg minta..
mizz dh tak sggup lg hdup cm tuh..
bia lah mizz ngan dri mizz..
dan dye pon dh bg jwapan yg mizz minta..

moga allah kuat kn haty mizz..

I'M FREEDOM!!!!..
weeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!..

ok lah daaaaaaaaaa...


salam cinta

28 December, 2011

HUrmM♥♥

ASSALAMAUALAIKUM..

aku tetap TERTAWA walau aku sbenarnya ingin MENANGIS..
aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya KECEWA..
aku tetap KUAT walau aku sebenarnya SUDAH LEMAH..
aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah..
dan yang terpenting aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja
walau sebenarnya hatiku sedang TERLUKA.



salam cinta

KeTaHuiLah!!

ASSALAMUALAIKUM.



‎`•.¸ღ Duhai Adam......
ketahuilah bahawasanya..

`•.¸ღ ketika wanita menangis..,
bukan bererti dia tidak berusaha menahannya..,
melainkan kerana pertahanannya sudah tidak mampu
lagi membendung airmata..,

`•.¸ღ ketika wanita menangis,..
bukan bererti dia ingin mencari perhatian,..
melainkan kerana hatinya tidak terdaya untuk menanggung kesedihan,..

`•.¸ღ ketika wanita menangis..,
bukan kerana dia ingin dilihat lemah..,
melainkan kerana dia tidak sanggup lagi berpura-pura kuat,..

`•.¸ღ ketika wanita menangis..,
bukan bererti dia ingin membuat orang rasa bersalah..,
melainkan kerana dia sendiri tidak tahu apa yang membuat dia sedih..

`•.¸ღ ketika wanita menangis,..
janganlah engkau menganggap mereka lemah,..
kerana engaku juga yang menyebabkan airmata itu mengalir..

`•.¸ღ Renung2kanlah duhai adam..Hargailah wanita yang berada di sisimu..Jangan sesekali engkau lukai hatinya!! ;)



salam cinta

saHABaT

ASSALAMUALAIKUM..

Jika bersahabat kerana Allah, jagalah KEAIBANNYA dan jangan merendahkan dirinya..Jika bersahabat kerana Allah, NASIHATILAH dia dan bersedia MENERIMA nasihatnya.. Jika bersahabat kerana Allah, MAAFKANLAH dirinya... Jika mengaku bersahabat kerana Allah, terimalah KELEMAHAN dan SIKAPNYA, sperti dia brsedia mnerima kelemahanmu,jgn pula menjaja kelemahannya pd umum.. Jika kamu mngindamkan seorng SAHABAT SEJATI, maka BERUSAHALAH mnjadi shabat sejati kpd org lain..insyaALLAH ~
salam cinta

21 December, 2011

taK lamE daH!!!

ASSALAMUALAIKUM..

hurmm... korg.. kejap je kn mse berlalu..
tau2 dh nk abis tahun 2011..
dn akn menjelma 2012..
uishhhh!!!!
sekejap je rse nye.. 
mizz ase bru je smlm msuk 2011..
tpii sume tuh dh berlalu...
urmm..
yg dengan azam tak tercapai akn di transfer ke thun akn dtg..
huhuhu..
gtu lah selanjut nye...

urmm dan genap thun stgah dah mizz mnjdi baby sitter..
baby sitter yg tak ber tauliah..
weeeeeeeeee!!

thun 2012 mizz tetap ngan baby sitter..
mmg ade niat nk keje laen..
mgkin lum ada rezeki tok mizz..
 tpi ramai kate.. ok lah tuh.. ade gak gaji..
leh cri pngalamn..

mmg pon.. bnyk dh pngalaman mizz dpt time jaga baby..
ase nye lau ank sdri pon dh tau lah ckit2..
huhuhu..

azam thn depan nk kawen lahh..
ujung tahun korg jmput yea dtg ke mjlis mizz..
heheheh
gatai no.. kamu ye mizzz..
huhu
tak salah berangan jap kn kn kn???
perasan jep lebihh...
weeeeeeeeeeeeeeee
heheehe..
ok lahhh
daaaaaaaaaaaaaa...

salam cinta

kaU pErgI jaUh daRi ku.!!

ASSALAMUALAIKU..

hey korg!!
dh mkn?? dh minum?? dah mandi??
kihkihkih.. sti ade yg mls mandi neh.. sbb nye sejuk..
ujan di luar rumah betui tak!!(sila lmpang mizz klu slah..hehe)

urmm ok balik pde tajuk..
ishh!! mizz nie menjiwang2 karat je kan..
huhuhu... ape kan daya haty dirasuk cinta ..
poyo gilersss ko mizz!!!
erhhh!! Adew Akuh kesah!!!
kikikikikkkiki..

urmm melalut sudah..
okeh..okehh..!!
my tayunk mizz dh kne trasfer ke pasir gudang..
huhuhu.. makin jauh terpisah sudah..ngan mizz..!!
tapi!!!!!!!!!!!!
mizzz tak puas aty.. sbb gurls yg perosak antrabngsa tuh ade di utm skudai..!!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! benci nyekk...
makin terpisah lah mizz...urmm...
tak pe mizz ade bnyk plan..
buln depan tak setell mslh nie..
tau lah mizz nk wat!!
hahahahahahha...

awk yg wat sy cm nie..!! 
INGAT!!!!
sy tak minta pon.. awk yg nk...
buuekkk!!! poyo jek ayt miz...
ber sy awk.. euwwwwww!!!!!!
hehehe...

urmmmm..
ya allah kau permudahkn lah urusan hambamu ini..
beri lah petunjuk utk ape yg terjadi nie..
jika dye jdoh ku .. kau dekat kan lah iya utk ku..
andai bukan dye jdoh ku.. kau jauh kn lah dye dengan dri ku..
aminn!!!!!!

(pinjam dri pakcik google..)



ok lahh... daaaaaaaaaaaaaaa

salam cinta

20 December, 2011

Hai... beRsua...

ASSALAMUALAIKUM..

hei korg!! sehat?? 
dah mkn??kenyang tak??
ehehehe
sejak dua menjak niehh.. mizz jrang nk cerita..
sbb nye tak de idea..
mizz hnya kongsi ape yg menarik bg mizz..
mizz share kata2 yg best..
yg bolh bg mizz smgt..
dan mcm2 lah....

sume nye mizz dpt dri sumber fb..
tuh pon klu mizz rjin nk godek fb lah...
mizz pon dh jrang on9 niehh.. klu on9 pon tgk fb kejap je
tuh klu rjin gne lapy..
klu terajin sgt gne hp jep..
huhuhu
rjin kn mizzz...
hehehhehehheehh

haa...!! tatap lah wat kesekian kali nye.. pic tuan tanah..yg terbru
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!


chumel kn kn kn?? tuan tanah gedaung niehh...
(terperasan sudah)


ok lahh... daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

salam cinta

LeLAKI

ASSALAMUALAIKUM..

Sebenarnya Lelaki tidak mencari wanita yang cantik, yang dicari adalah wanita yang sejuk hati melihatnya dan mempesona.

"Jika kamu bersyukur pasti akan aku tambah (nikmat-Ku) untukmu dan jika kamu kufur maka sesungguhnya siksa-Ku amat pedih". (14:7)

wanita adalah PERHIASAN, disimpan dalam laci, kemudian dikunci, disimpan dalam almari, kemudian almari itu dikunci, dan almari itu ada di dalam kamar, kemudian kamar itu dikunci, kamar itu berada di dalam rumah, kemudian rumah itu pun dikunci, dan rumah itu ada pagarnya, kemudian pagar pun dikunci, dikunci, dikunci, dikunci, dan dikunci, dan pemilik kunci itu adalah SUAMInya kelak


salam cinta

WAnitA..

ASSALAMUALAIKU..

“Ketika wanita menangis, itu bukan bererti dia sedang mengeluarkan
senjata terampuhnya.. Melainkan ianya bererti dia sedang mengeluarkan
senjata terakhirnya.

Ketika wanita menangis, itu bukan bererti dia tidak berusaha menahannya.
Melainkan kerana pertahanannya sudah tak mampu lagi membendung air
matanya.

Ketika wanita menangis, itu bukan kerana dia ingin dilihat lemah, melainkan
kerana dia sudah tidak sanggup berpura pura kuat..”


salam cinta

bELaJaRLAH..

ASSALAMUALAIKUM..

Belajarlah untuk kehilangan dia, andai dia bukan jodoh KAMU =)
Belajarlah untuk tabah, andai dia pergi dari hidup KAMU =)
Belajarlah untuk menerima hakikat, yang dia bukan milik KAMU =) &
Belajarlah untuk berhenti mencintai dia, andai cinta dia bukan untuk KAMU =')


salam cinta

@_@

ASSALAMUALAIKUM..

Saat kamu MENYUKAI seseorang, kamu ingin memilikinya untuk keegoanmu sendiri.

Saat kamu MENYAYANGI seseorang, kamu ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.

Saat kamu MENCINTAI seseorang, kamu akan melakukan apapun untuk kebahagiaannya walaupun kamu harus mengorbankan jiwamu.


salam cinta

SAaT..

ASSALAMUALAIKUM...

Pada saat orang yang kamu SUKA menyakitimu,maka kamu akan marah dan tidak mahu lagi bicara dengannya.

Pada saat orang yang kamu SAYANG menyakiti hatimu, kamu akan menangis untuknya.

Pada saat orang yang kamu CINTAI menyakitimu, kamu akan berkata,"Tak mengapa dia hanya tidak tahu yang dia lakukan."

Pada saat kamu suka padanya, kamu akan MEMAKSANYA untuk menyukaimu.

Pada saat kamu sayang padanya, kamu akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.

Pada saat kamu cinta padanya, kamu akan selalu MENANTINYA dengan setia dan tulus...

salam cinta

19 December, 2011

yA ALLAH..

ASSALAMUALAIKUM...


‎(¯`♥´¯) " ya ALLAH.. Bila kehadiranku MENGANGGU hatinya, tidak membawa
   ´*.¸.•" KEBAIKKAN padanya, maka Kau pisahkanlah kami biarpun kami terluka..
 Bila aku TIDAK LAYAK dan bukan yang terbaik untuknya..maka Kau jauhkanlah aku darinya ..
Bila bukan aku yang TERTULIS untuk melengkapkan separuh dari agamanya,
 maka JARAKKAN kami agar tidak timbul rasa yang mengundang KECEWA…
kerana mungkin ini sekadar UJIAN untuk hatiku dan DUGAAN untuk jiwaku..


salam cinta

16 December, 2011

MeNCiNTAiMu..

ASSALAMUALAIKUM..

♥ Aku MENCINTAIMU kerana ♥

RUPA - Kau Sentiasa BERWUDHU' & Berpaling Dari KEBENARAN

MATA - Kau Sentiasa MENUNDUK & Hanya LIHAT Keagungan Ciptaan-Nya.

MULUT - Kau Sentiasa DIAM TERSENYUM& Bicara Mu Tentang Yang MAKRUF

TELINGA- Kau Setia MENDENGAR & PEKAK Bila Mendengar Keburukan Seseorang.

TANGAN - Kau Sentiasa MENADAH TANGAN Mendoakan Kebahagian Insan Tercinta.

KAKI - Kau Sentiasa BERJALAN Ke Arah Keredhaan ALLAH Mencari Kebaikan.

BADAN- Kau MENUTUP Segalanya & Hanya Pada ALLAH Kau Minta Pertolongan.

HATI- Kau LUHUR Peribadi & Ikhlas Mencari CINTA Di Dalam Redha-Nya.

♥ Ku PILIH kamu BUKAN SEKDAR CINTA, namun KU PILIH kamu kerana AGAMA.. BIAR enta TIDAK KACAK, namun PUNYA ILMU AGAMA yang CUKUP untuk MENCANTIKKAN ANA dan KELUARGA yang akan datang..insyaALLAH ♥ ;)
^_^
salam cinta

aNDAi TAkdIr

ASSALAMUALAIKUM..

Kalau seseorang itu

ditakdirkan untuk menjadi

jodoh kita, tidak akan ada


satu tangan pun yang dapat

menghalangnya..



Tetapi, jika dia telah


ditakdirkan bukan untuk


menjadi jodoh kita, walau


ada seribu tangan yang


membantu, dia tetap bukan


milik kita.. ^_^

salam cinta

hurmMMM...

ASSALAMUALAIKUM..


Drpd sujud kaki kekasih, baik sujud kpd Allah..

Drpd cium kekasih, baik cium Tikar Sejadah..

Drpd pegang tangan kekasih, baik Pegang Al-Quran..

Drpd menangis untuk kekasih, baik menangis memohon Ampun drpd Allah..

Drpd peluk kekasih, baik peluk Mak dan Ayah...renungan bersama...

^_^ nice ♥

salam cinta

PeREmPuAn

ASSALAMUALAIKUM...


Perempuan tu bukan TISU untuk kau , dah sedap lap hingus then buang -.-

Perempuan tu bukan BAJU untuk kau , setiap minggu nak tukar yang baru -,-

Perempuan tu bukan PATUNG untuk kau , dah couple buat bodoh je -.-

Perempuan tu bukan KELAB PELACUR untuk kau , dah puas main blah -,-

Perempuan tu bukan ROKOK untuk kau , dah isap then habis pijak -.-

Perempuan tu bukan TV untuk kau , hanya sekadar untuk hiburkan kau -.- .

;)

salam cinta

aWAk...

ASSALAMUALAIKUM..


AnDai 1 aRi nNti ktA gDuh,aWk mRh La sY..sY trIma..

AnDai aWk dh x suKa sY,aWk gTaw je sY..sY jnji xkn mRh awk…

AnDai aWk dh bTul2 bnci sY,aWk wat La ape pun yG aWk suKa pd sY..sY xksah…

&

AnDai 1 aRi aWk nK Sy pRgi dr iDup aWk,sY reLa..aSalkn aWk bHagia b’sma oWg yG aWk 


suKa..

mNgkin bLa aWk rNdukn sY,aWk akN iNgat kNanGan kiTa b’sma..


mNgkin aWk aKn cRi sY,tp saat tu…sY dh xde lg..


tp sY nk aWk thu yG aWk ttp dhati sY…


bKn uNtk sMntara tp sLamanYa….


:)

salam cinta

09 December, 2011

AndaI diA bukAn untUk Ku..

ASSALAMUALAIKUM..

Belajarlah untuk kehilangan dia, andai dia bukan jodoh KAMU ;)

Belajarlah untuk tabah, andai dia pergi dari hidup KAMU ;)


Belajarlah untuk menerima hakikat, yang dia bukan milik KAMU ;) &


Belajarlah untuk berhenti mencintai dia, andai cinta dia bukan untuk KAMU ^_^

KREDIT 
By -Cik tEciX- ;)

salam cinta

PeSANaN UNTuK LELaKI

ASSALAMUALAIKUM..

Jagalah hati wanita yang berada disisimu dan hargailah dia.....

Sayangilah dirinya seperti mana dia menyayangi dirimu..

Jangan biarkan airmatanya mengalir dan menangis kerana sikap egomu..

Kerana kamu tidak pernah tahu, mungkin ada seseorang di luar sana berusaha memenangi hatinya..

Dan tidak akan biarkan dia derita kesedihan.. Berusaha untuk membuatnya tersenyum ^_^


salam cinta

SaME tAK NGAN kOraNg

ASSALAMUALAIKUM..

CALON SUAMI ???


Tak minta yg SOLEH ,sebab aku pun tak lah SOLEHAH sgt...

Tak minta yg bergelar USTAZ, sebab aku lg jauh utk bergelar USTAZAH...


Nak minta yg KAYA, aku pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yg ada...

Nak minta yg HENSEM, aku tak la CANTIK, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan...

Nak minta yg BERPANGKAT, aku hanya seorg HAMBA...
Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI dan MENERIMA ku seadanya sebagai ISTERI...
Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama2 mencari jalan ke Syurga apabila bahtera di 

layar dan masjid di bina...
Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dlm susah dan senang mengharungi lautan dunia.. AMIN ;)
^_^

KREDIT By -Cik tEciX- ♥

salam cinta

tEngOk daN nilaIkaN

ASSALAMUALAIKUM..

Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.1
Kalau anda dilahirkan pada 2Hb, 11Hb, 20Hb, 29Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.2
Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.3
Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.4
Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.5
Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.6
Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.7
Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.8
Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.9

no.1
—-
Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

no.2
—-
Tak kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

no.3
—-
Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal anda adalah no.6, 9.

no.4
—-
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

no.5
—-
Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

no.6
—-
Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

no.7
—-
Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

no.8
—-
Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

no.9
—-
Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bidang kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5, 

salam cinta

dUGaAn

ASSALAMUALAIKUM..

kalau kita diKECEWAkan apa yang kita buat ? ::
(-_-) - Mestilah MENANGIS dan TERKILAN

:: sebab......?? ::
(-_-) - Tak SANGKA orang sanggup buat kita macam tu

:: dan lepas tu kita BUAT APA ? ::
(-_-) - Tak nak PERCAYA pada dia lagi !

:: macam tu ke ? ::
(-_-) - Mestilah

:: TIDAK RASA ke KECEWA itu satu HADIAH dari ALLAH SWT ??? ::

(-_-) - Sebab ?

♥ Dari kerana sebab KECEWA ALLAH SWT mengajar kita LEBIH bersikap BERHATI -HATI DAN JANGAN terlalu mengharap pada MakhlukNya , INDAHKAN ?

♥ JADI jangan sedih sangat , INGAT kita ada ALLAH SWT yang SENTIASA bahagiakan kita

Insya-Allah...

salam cinta