17 February, 2010

BilEr KitEW SaYanG oRanG tU...

Biler kiter syg org tu
Kita tnggu dia lame pn x per
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2
Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu

Biler kiter syg org tu
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan Ada dia lyn kiter?
Ati kate x pe dia busy kott

Biler kiter syg org tu
Kita gdh ngan dia, kita diam je
Tp dia heboh 1 dnia
Ati kate x pe, dia tension tuu

Biler kiter syg org tu
Kita kol nak ckp ngan dia
Tp dia bg phone kat org lenn atau matikan
Biler jd cm2, x pe
Ati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak

Biler kiter syg org tu
Kita bercerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita
Kita dgr, sepatah2 kite kena ingt...klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu
Kita n dia lpr
Tp kiter bg sume roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalh ati dia, sian dia….

Biler kiter syg org tu
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter
lyn dia bila dia bsn
Adil ker? Ati kata, ala bukan selalu pun..

Biler kiter syg org tu
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita,
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak
berkepit ngan kita 24 jam

Biler kiter syg org tu
Kita x prnh pntingkan diri sndri
Tp dia hpokrit thp ngaban
Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima..

Biler kiter syg org tu
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya
Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit
bese2 jer, jgn nk mngrt
Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de,
msti dia hepi

Biler kiter syg org tu
Kiter x snggp tngk dia derita
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tu
Kiter snggup tngglkn dia selaam2nya untk dia bhgia
Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata, x pe, janji dia bhgia

Dan……
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya
Dia dtg ziarah pusara kiterr
Dia kata dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter tnggu dia
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter
Dia mintak maaf sebab pernah x dgrluahan ati kiter
Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter klprn sbb dia
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukn skt kiterr
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri
Dia mintak maaf sebab x prnh tngk pnderitaan kiter

Biler kiter syg org tu

hukhUkhUk.. MinGgu yanG MembOsan kan.. TensiOnn sgTtttttt

hukhukhu..
salam all..
hurm lme gak akuh tak post blog kesygan akuh nie..
ye laaa..
almaklum lah.....
dh stdy alik kan..
name pown student..
kne la wat assgmnt..
cam tak besa la plak..
ary nie 17 FEb 2010..
akuh adew kay umh mak akuh lorhh..
kolej cuti semggu..
sempena raye cine..
hukhukhuk
so apew lgi..
pensyrah pown ngan bangga nye..
memberi assgmnt yg tersgt2 manyak kat studnt nye..
huhuhu.
naek tensionn akuh nieh...
ngan design baju yg kne wat..
utk present nye..
huhuhuhuhu
pening2..
hurmmm.. present ygg akuh kne wt nie tentang kobis..
huhuhu
pelik kan..
amik fesyen tbe2 kne present tntang kobis..
ahh..
nak di jadikan cerita..
kobis tuh tema utk design bju yg akuh kne wt nnt..
so akuh kne la tau pengenalan kobis tuh..
khasiat die.. ape sume nye..
smpai ke urat2 kt kobis tuh akuh kne cari..
giler tak giler keje nyewww..
uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
utk cari gmbr je kat 2mggu..
huhuhuhu
mmg keje giler kan..
skunk nie akuh kne wt protfolio
arghhhh..
pusing pale otak akuh nie...
dh naek tension dh niee..
ubat2..
kemari kau..
hakhakhak..
kesengal yg akan tiba tak lme agi..
mmg sengal..
huhuhuhhuhuhu
akuh dah ter bowink sgt2 nie..
kebutuan yg mendtg dalam diri..
akuh tak tk de mende dah cite nie..
dh pening otak akuh nie..
help222......
help.....
help....
mane bucuk cyg nie..(tinggal kenangan)..
huhuhuhuhu
k laaa.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa